Wat we doen

Helpdesk

Altijd tot uw dienst

Met al uw vragen en mogelijke problemen kan u tijdens uw kantooruren bij ons terecht. Uw kantooruren komen niet noodzakelijk overeen met de traditionele nine to five en daar houden wij rekening mee. Uw IT-systemen moeten werken wanneer u wil werken, ook op woensdagavond, zondagmorgen of wanneer uw internationale klanten en leveranciers actief zijn.

Online registreren en opvolgen

Aan de telefoon is altijd iemand beschikbaar en u kan uw aanvragen ook online registreren. De status van die aanvragen kan u dan zelf mee opvolgen.

Wat het best bij u past

Volgende overeenkomsten met onze helpdesk zijn mogelijk:

  • standaard helpdesk van 08.30 uur tot 17.30 uur
  • snelle helpdesk met gegarandeerde interventie binnen de twee uur
  • flexibele helpdesk met 24/7 dienstverlening, volgens beschikbaarheid
  • dag en nacht helpdesk met 24/7 dienstverlening, met gegarandeerde reactietijd
  • met contract aan een vaste maandelijkse prijs, ongeacht het aantal oproepen
  • helpdesk zonder contract, in regie