Helpdesk
Altijd tot uw dienst
Met al uw vragen en mogelijke problemen kan u tijdens uw kantooruren bij ons terecht. Uw kantooruren komen niet noodzakelijk overeen met de traditionele nine to five en daar houden wij rekening mee. Uw IT-systemen moeten werken wanneer u wil werken, ook op woensdagavond, zondagmorgen of wanneer uw internationale klanten en leveranciers actief zijn.
Online registreren en opvolgen
Aan de telefoon is altijd iemand beschikbaar en u kan uw aanvragen ook online registreren. De status van die aanvragen kan u dan zelf mee opvolgen.
Wat het best bij u past
Volgende overeenkomsten met onze helpdesk zijn mogelijk:
- standaard helpdesk van 08.30 uur tot 17.30 uur
- snelle helpdesk met gegarandeerde interventie binnen de twee uur
- flexibele helpdesk met 24/7 dienstverlening, volgens beschikbaarheid
- dag en nacht helpdesk met 24/7 dienstverlening, met gegarandeerde reactietijd
- met contract aan een vaste maandelijkse prijs, ongeacht het aantal oproepen
- helpdesk zonder contract, in regie